View Single Post
Tror ikke det trenger å handle om homofobi. Det er en litt sårbar situasjon å ligge avkledd på en benk og bli knadd på, i alle fall om man ikke er vant til det. Vedkommende har gode muligheter til å gjøre det ubehagelig for deg om hen skulle finne det for godt. Det er vel naturlig at det kan oppleves mer sårbart hvis den som står over deg er stor og sterk, og det er jo også statistisk mer sannsynlig at en mann ville tatt seg til rette på den måten. De aller fleste gjør det selvsagt ikke, men det er ikke et helt urimelig instinkt å ville beskytte seg mot den situasjonen. Tror det er flere kvinner enn menn som foretrekker kvinnelig massør og annet helsepersonell.

Sitat av Tynnedekk Vis innlegg
Heterofile Damer kan også fint ligge tett inntil hverandre på sofaen eller i senga og stryke hverandre i håret og på ryggen.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg seriøst aldri gjort eller sett noen andre gjøre. Kan ikke forestille meg en situasjon der det ville vært naturlig altså. For all del, sikkert noen som gjør det, men jeg tror ikke det er vanlig omgangs form mellom venner av noen kjønn.
Sist endret av *pi; 4 uker siden kl. 11:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.