View Single Post
I fare for å høres ut som reklame kan jeg si jeg har nylig begynt med pulver fra https://myrevolution.no/proteinpulver/myoprotein

Kjøpte 3 stk og regnet at det da blir 14kr koppen med 600ml og 2-3 måle skjeer. Har drukket langt over 10 kopper og ikke 1/3 på første posen en gang så mistenker det er enda mere for pengene. Bare husk å kjøpe en ordentlig shaker med en rist på toppen så blander det seg 100%. De reklamerer med at det er 30 kopper i en pose som er en veldig konservativ måling tydligvis. Med andre ord den billigste og beste proteinkildene jeg har tilgang på. De bruker protein isolat som har mindre fett og karbohydrater i motsetning til andre produkter.

Personlig blander jeg med melk og har ikke vurdert noe annet bare fordi melk er digg, selv om det like godt kan blandes med vann som de selv sier. Det smaker også god som ikke er en selvfølge med mange sånne pulvere. Men jeg oppdaget nå at på allergener står det at det inneholder melk. :/ Det blir jo på en annen måte enn vanlig melk vil jeg tro? Usikker på om du tåler det siden du kjenner kroppen din best. Men hvis du er veldig usikker har de smaksprøver til 19kr. Selv dundret jeg bare på med 2.7KG pulver for 1200 ish og ikke angret et sekund. Bruker det både for muskel bygging og vekttap så jeg erstattet måltider med det. Om du vil gå opp i vekt kan du bare dunke nedpå 3 skjeer med 600ml flytende 2-3 ganger om dagen i tillegg til det du ellers spiser.