View Single Post
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Jeg har sagt det før, men sier det igjen fordi det er relevant om man gidder å kjenne på det...

Føkk hvilken lidelse man har, psykisk eller fysisk, om man frivillig velger å leve på uføretrygd så er man syk, det har så mange begrensninger og stigmaer at om man velger det så er man langt nede...

Vet du, jeg er uføre. Jeg klarer uten problem å løfte fire tonn betong og skifer om dagen, jeg klarer uten problem å bygge min egen terrasse og legge beleggningstein i mitt eget tun...

Jeg har enebolig(med 600k i gjeld), 2 biler, 2 barn, bryggeutstyret til rundt 60k, 6 tappekraner og bardisk i mancaven... Skal du grine?

Hva er det du tror uføretrygd er? En gave for de som er helt amøbe i skallen og knapt evner å knytte sine egne sko, så uføretrygd går til sko med borelås fra Sparkjøp?

Nei altså, det er nå engang sånn at jeg glatt hadde kunne holdt en jobb, men jeg hadde hatet ethvert våkent øyeblikk, og det er nok mer relevant enn du er klar over. Uføre er for å øke livskvaliteten på lik linje som det er for å hjelpe de som er lam fra kukkhue og ned... Og om uføre øke livskvaliteten til noen, da er de føkked øpp bruh
Vis hele sitatet...
Utifra beskrivelsen din så kunne du fint vært i jobb, sånne som deg ødelegger for de som faktisk trenger uføre, er det ingen faens moral lenger ?
Tror ikke jeg kjenner noen som er så forbanna happy for å jobbe hver dag, så ingen sympati for deg der.
Provoserende att skattepengene går til sånne eksempler som her.