Tråd: Danby Choi
View Single Post
Sitat av zoober Vis innlegg
Chartersvein er en kjent "Qanon"-konspirasjonsskalle, Antisemitt og holocaustfornekter. At han har mistet oppdrag som moromann pga coronavaksinen er bare tull, det er mange flere årsaker til at han har mistet oppdrag.
Bernt Hulsker gjorde også mye mer enn å si Neger i fylla.
Vis hele sitatet...
De holocaust greiene skjedde jo for 1 uke siden?? Han ble cancelled i 2021... Snakk om å være idiot

Sitat av zoober Vis innlegg
Antisemittisme er fordommer mot, hat mot, eller diskriminering av jøder som en etnisk eller religiøs folkegruppe. En person som hevder slike holdninger er kalt for en antisemitt. Antisemittisme er forstått som en form for rasisme.
Jeg reserverer dermed ordet til chartersvein, som er en antisemitt.

"Svein peker på Lysglimt og sier: «Holocaust har jeg spurt han om. Ja, ja, jeg mener han har rett der og.»

Svein sier at noen folk i NRK har «tystet» til ham, formodentlig om at holocaust er fake."

https://www.m24.no/debatt-holocaust-...univers/704651
Vis hele sitatet...
Er det antisemittisk å stille spørsmål? Er ikke holocaustfornekter selv, men synes faktisk det er rart at holocaust er så sant at det er ulovlig å fornekte det i store deler av verden Er det rasistisk om en person får for seg at slaveriet i usa aldri skjedde eller er den personen da bare litt trangsynt? Man trenger ikke ha noe imot jødene bare fordi man er kritisk til holocaust... Herregud ass
Sist endret av HeiG2006; 9. april 2024 kl. 09:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.