View Single Post
Trådstarter
3
Sitat av Opponent Vis innlegg
Hva er det du angrer på da?
Vis hele sitatet...
Vil jo ikke gå i detaljer men skjønt i ettertid at det var selvskading i form av sex, pluss noen andre ting. Å bli valgt bort pga fortiden. Føle på mindreverdiget, at man ikke er verdt kjærlighet

Sitat av Janikverulani Vis innlegg
Jeg er ikke dame som du etterlyser men tror ikke du finner det du søker etter på ett tekst basert forum. Man kan skrive alt ned hvis du er flink til å skrive er en måte.

Siden du nevner slutshaming som ikke er ett ord jeg har hørt før så går det an å si at du hadde en periode i livet hvor du var helt frigjort seksuell og hadde ett åpent sinn og var rett og slett kåt en stund pågrunn av seksuelle vaner. Vaner endrer seg gjennom livets gang og uten at jeg vet om ditt seksual liv er noe å skamme seg over så er det ikke noe å skamme seg over og hatt en del sex partnere som jeg da legger i ordet slut shaming.

Men man blir litt slik når det har vært slik og tillit kan bli vanskelig med nye partnere men da må man snakke eller være uten partnere en stund.

På engelsk og i andre kulturer og steder så ville man bare kalt det jeg skriver om mye trafikk.
Vis hele sitatet...
Du slettet et innlegg så jeg, men tror ikke vi er i samme situasjon ut fra det jeg leste
Sist endret av Tttppp; 7. april 2024 kl. 16:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.