View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Men vet du egentlig at det er slik du sier det med din bestekompis? Det er veldig godt mulig han ikke forteller hvordan ting egentlig er fordi det er for komplisert eller at det trigger et eller annet.

Jeg kjøper ikke helt den historien du forsøker å tegne opp her, at han var så glad i å spille wow at han lot livet renne ut i sanden. Det er nok noe mer bak.

Din svigerinne har nok også noen greier hun må ta tak i.
Vis hele sitatet...
Jeg delte nettopp personlig informasjon på internett, og det første som skjer er at jeg blir møtt med skepsis. Tror du at du kjenner mine nærmeste mer enn meg? Ta deg en bolle.

Det som fikk bestevennen min til å droppe ut fra skolen er fordi han kom inn på "feil" skole. Han bor midt mellom to kommunegrenser så det endte opp med at han måtte pendle 1,5 time med buss hver vei over 5 minutter fordi han måtte gå på skole i sin kommune.

Han har åpnet opp i ettertid at han ikke burde å ha røyka hasj så tidlig for det ødela hele motivasjonen hans til å fullføre utdanning. Diagnosene hans har kommet i senere tid fordi han har isolert seg fra samfunnet. Han er nå 35 og anser seg selv som et lost cause.


Svigermor er ufør og snylter for alt det er verdt til staten. Hun er nok en pådriver for at svigersøster skal prøve å gå ufør- veien selv. Hun er også en gamer som sitter inne og spiller videospill 16 timer i døgnet.

Kan også nevne at kommunen det er snakk om her er Sarpsborg og de er kjent for mye arbeidsledighet og høy andel som får stønader fra staten.


Jeg tror ikke bestevennen min er den eneste som har prioritert gaming og hasj i tenåra sine. Flere på freak tror jeg kan kjenne seg igjen i dette.

Men du skal få KP for at du kjemper for de svake.