View Single Post
Trådstarter
94
Sitat av vacant Vis innlegg
Når du kjenner på det allerede så bytt jobb og karrierevei. Ikke end opp som en av de mange som går å angrer på det hele livet at de ikke tok sjansen. Du skal jobbe i såpass mange år til og bruker så mange timer av livet på jobb at det er viktig å ha en jobb man liker.
Vis hele sitatet...
Har tatt mange sjanser opp gjennom. Kanskje litt for mange. Plutselig nærmer man seg 40 og innser at man ikke har uendelig med sjanser.

Hadde ikke hatt noen problemer med å ta sjansen om det var noe jeg brente for. Problemet nå er vel at jeg ikke ser et umiddelbart alternativ utover at jeg ikke egentlig trives med det jeg gjør dagen lang.

Tricky

Sitat av googlyeyes Vis innlegg
Arbeidende bas? Alt for få folk ute i produksjon som gidder å ta noe særlig ansvar for å gjøre ting på en fornuftig og effektiv måte. Ta med deg 2-3 lærlinger og vær et eget lag som gjør ting ordentlig, planlegger og bygg opp støttefunksjoner rundt.
Vis hele sitatet...
Mulig

Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Kanskje starte enkeltmannsforetak? Du kan tjene penger som gress på folk som ikke kan pusse opp. Da får du både brukt de praktiske og teoretiske kunnskapene.
Vis hele sitatet...
Tjener man gress da?

Inntrykket mitt er at man ikke typisk tjener så godt som tømrer. Men mulig det er noe annet om man jobber for seg selv gjennom et ENK.
Sist endret av Elijah; 10. mars 2024 kl. 14:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.