View Single Post
Trådstarter
387
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Ikke tjene penger, men vet en måte du enkelt kan spare flere tusenlapper i mnd på.

Dumpster diving.

Fra 2 Rema 1000 butikker har jeg nok mat og mer til både meg og kjæresten. Veldig variert hva du finner også, kostholdet mitt er mye bedre nå enn når jeg kjøpte mat selv og veldig ofte spiser jeg masse digg og fancy saker.

Har holdt på slik i flere år nå, og bruker kanskje 100kr på mat i mnd. Masse kjøtt, grønnsaker og ferdig ting, veldig kjekt med så mye protein du trenger når man trener!

Ta en tur innom nærbutikkene dine rundt 30min etter stengetid og sjekk om de har åpne søppeldunker. REMA 1000 har ofte det etter min erfaring. Det er også mulig og spørre de ansatte om tillatelse og dra når det er åpent, men det blir litt for kleint for meg.

Ikke akkurat lovlig, men ikke akkurat ulovlig heller. Utifra det jeg har skjønt går det fint så lenge søppeldunkene er åpne.

Har blitt "tatt" flere ganger av securitas eller ansatte, men etter jeg forklarer hva jeg gjør sier de alle det samme. "Så lenge du ikke roter kan du slå deg løs".

Har aldri blitt syk heller, bruk sansene og er du i tvil ikke spis. Følg også med på tilbaketrekkinger hos matilsynet så går det fint. https://www.mattilsynet.no/tilbaketrekkinger
Vis hele sitatet...
Kan også legge til at som et artig eksperiment la jeg inn alt jeg fant over ca. 3 måneder, i handlekurven på Oda.no. Summen havnet på ca. 22.000kr etter disse 3månedene..[/quote]

Interessant, men ang de tilbaketrekningene. Kontakter du mat tilsynet og spiser de også? Er ikke det farlig? Ser 99% av casene der er jo mat som er direkte helseskadelig