View Single Post
Hadde ikke dyreforsikring pga. dårlig råd. Nå trenger katten min 15 000kr for 2 behandlinger / inngrep. Sliter allerede så hardt med økonomien, at hadde noen prøvd å rane meg på gaten hadde de endt opp i minus.

Staten dekker ikke slik. Eller fattige i Norge. De er mer opptatt av å sende milliarder i uhjelp. Verdens største oljefond, men fuck de fattige her til lands. Vi bare sitter på pengene eller sender de til et land ingen har hørt om en gang på et annet kontinent.

Klaging tilside over hvor fucked verden er. La oss heller snakke om hvor fucked jeg er, og kommer til å bli. Slik jeg forstår sex lovene i Norge... man har lov til å SELGE sex ikke sant? Det er bare ikke lov til å kjøpe?

Så om jeg blir tvunget til prostitusjon for å redde pusen min fra døden, så slipper jeg i det minste å risikere å bli tiltalt for lovbrudd?

Evt. noen crowdfunding alternativer for å redde pusen? Hun hjalp meg igjennom dyp depresjon og jeg er mer glad i henne enn alt i verden. Så for å være litt mer seriøs her - er det noen som helst måte å klare å finansiere dette på utenom prostitusjon eller kriminalitet?