View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, de siste 4åra så har jeg klart å holde meg til hasj samtidig som jeg har «eksperimentert» med litt forskjellig rusmidler, men aldri blitt avhengig. De siste 6 månedene derimot så har jeg mista kontrollen over rusen og blitt avhengig av xanax og cola og jeg føler aldri at jeg blir «rusa nok» satt liksom oppe i 24t på julaften og tok linje etter linje og håpet på at jeg skulle bli fornøyd men det skjedde jo aldri så jeg har veldig lyst til å bli rusfri nå fordi vennene mine mener har har blitt mye fjernere og dummere og det er nesten deprimerende å tenke på hvor dårlig hukommelsen min har blitt pga xanax. Og måten jeg blir en hjernedød zombie etter jeg har tatt cola hele dagen, mister jo evnen til å kommunisere og fungere på en vanlig måte, men likevel er det så sykt vanskelig å holde meg til bare hasj igjen. Noen tips til hvordan jeg for eksempel kan fylle det tomrommet som gjør at jeg relapser hele tiden? Eller bare tips til hvordan jeg kan gjøre det eklere for meg selv å holde meg «rusfri»? Hittil har jeg ikke klart mer enn 12 dager uten xanax og 5 uten cola fordi jeg hele tiden blir tilbydd gratis