View Single Post
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Vet ikke om fengselsstraff men om det var første gang han prøvde ksalol og tok 60-70 på ca 3 dager og han bare snøvla å hadde tullete humør tipper jeg han har prøvd det før for å si det sånn. Jeg har endel erfaring med benzo og 60-70 på 3 dager hadde gjort meg meget rusa.
Dette blir bare gjetting men jeg tror han får lengre straff enn 30 dager. De holder han tross alt i forvaring og folk med dommer på f. eks 6mnd slipper ofte forvaring alt ettersom hva det er såklart.
Forøvrig en jævlig idiotisk bror som hverken du eller typen din burde ha kontakt med. Hvem faen pusher benzo på brorsen din på den måten der?
Vis hele sitatet...
Han snøvla første dagen, de to neste dagene var han fackd up. Så at han tok 60-70 har jeg selv telt.. enda jeg har kasta det jeg har fått tak i. Broren har jugd til meg og sagt han solgte 6,5 brett til en annen, men i realiteten var det til samboern min (hans bror). Så jeg har vel kasta 2 av de bretta ish. Han husket ikke at han hadde flere igjen, så borte vekk var han. Han var liksom på autopilot uten å være tilstede. Beste er jo om han får 30 dager, så han kun må sone varetekten. Men jeg får vel ringe advokaten hans imorgen for å høre. Jeg bare lurer mest på hvor lang tid det tar før dommen kommer.