View Single Post
Sitat av noguhso Vis innlegg
Jeg synes dette var et veldig godt svar, det setter perspektiv på saken. Er det noe annet du eller crew/mod/admin har lyst til å tilføye når jeg spør om hva drivkraften er, generelt og hvordan situasjonen nå er?
Vis hele sitatet...
Nei i grunn ikke. føler vel egentlig at hva som er min drivkraft allerede står forklart i forrige innlegg; "Jeg for min del gjør det på trass av brukerne, ikke for brukerne.

Å moderere dette forumet er noe jeg personlig gjør som en slags takk til miljøet som "oppdro" meg på nettet i den tiden når Internett var en vill og ustyrelig plass full av kvikksand, hai, krokodiller, shit kids, søppelnerder, phreakere, hackere med både hvit og svart hatt og en grå masse av medianbrukere som alle bare driftet rundt og prøvde å finne ut av hvordan denne relativt nye kommunikasjonsteknologien skulle brukes og hvor deres plass i den var..

Og det var motvind uansett hvor man bevegde seg, og snø opp til armhulene."

Dette er så nøyaktig jeg klarer (og akter) å forklare hva som er min drivkraft.

Hva som driver resten av gjengen er jo litt opp til dem, personlig er jeg veldig imponert av at det i det hele tatt er noen igjen av oss etter alle disse åra.

Sitat av reklame Vis innlegg
Jeg antar jeg har vært medlem her siden før flere av brukerene her ble født (2007). Jeg har hatt mine runder bans, slettet uhorvelig poster og kranglet med mods.

Det jeg liker definitivt minst med forumet etter alle disse årene er disse trådene som dukker opp som mensensyklusen til kona.

De har alle samme agenda, samme språk og argumentasjon. Enten:

1. admins/crew/mods er ute etter akkurat dem,

eller

2. alt var mye friere og bedre før,

evt som denne tråden dokumenterer: begge deler.

Vel. Dere tar feil. Dere har ingen rettigheter her. Følg reglene, ta innspill fra mods på alvor og bidra til å fortsette å lage et bedre forum! Er ikke det også mye kjekkere?
Vis hele sitatet...
Akkurat dette! Ved jevne mellomrom virker det som det oppstår en slags "hive mentality" som manifesterer seg i en tanke om at her på bruket gjelder demokratiske regler.. Dette er i så tilfelle en sannhet med kraftige modifikasjoner, freak.no er i det store bildet et Diktatur, og det er mest sannsynlig det eneste styresettet som fungerer her.