View Single Post
Sitat av noguhso Vis innlegg
Hvorfor får jeg videregående-vibber i så og si alt denne tråden handler om?

At han velger å invitere en litt "crazy" kompis av han er jo hans valg uansett, og hvis det er en kompis/venn så bør han jo vite hva det innebærer å ha han på besøk uansett, da det mest sannsynlig aldri har skjedd at denne kompisen kaster ikke kaster inn håndkleet før klokka er 12 og linjene med speed går?

Jeg synes typen din hadde en mongo reaksjon på at du ikke la deg til å sove eller ikke. Det er ikke en 16-åring det er snakk om, og siden dere angivelig hadde svært god kommunikasjon og var enig med det meste - så ser jeg denne adferden og tanker som veldig lite modent - ref det jeg sier med tenårings oppførsel.

Det ingen har påpekt i denne tråden som også er rart er at vi ikke får denne polakken sin versjon men heller bare TS sin. Jeg ser bare dette som et klassisk kræsj av forståelse og signaler. Hvis du drikker mye TS så kan det du husker situasjonen som være påvirket av alkohol. Så du går invitere "typen" din til denne diskusjonen, det hadde vært interessant å høre han sin versjon.

En annen ting jeg reagerer på er hvor sterkt du (TS) ikke reagerer på at dette er en person du kun har sett i en 3 uker og det virker desperat og fylt av angst da du inviterer han til din sønns aktiviteter, det virker som du har ekstremt kort tid på å bli sammen med noen.

Hold oss oppdatert hvis han svarer deg, jeg lurer faktisk på hva som har skjedd og i fremtiden - spesielt de første 2-3mndene så er det kanskje viktig å holde selv de beste venner litt på avstand, spesielt når det er en litt crazy en
Vis hele sitatet...
Takker for fornuftig svar! Hehe, ja hva han hadde sagt ang dette ville jeg også likt å visst, men nå har han ikke svart meg på nesten ei uke så kanskje vi aldri mer møtes... Jeg beklaget at jeg ikke hadde lagt meg med han, men at jeg ikke sådet som noe problem i det hele!

Nei, jeg blir ikke lett i sammen med noen og har vært singel siden jeg avslørte skuespillet til min x for snart 5 år siden.

Kommer til å spille mine kort riktige, me hva mente du med at fikk 'videregående-vibber' Just asking you

Sitat av Nea Vis innlegg
Takk
Vis hele sitatet...
Nettopp, og det er det som gjør meg så frustrert og usikker...

Såpass er sikkert at jeg ikke tar han tilbake med letthet...!

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det ser kanskje ut som at du ved en feiltakelse har posta på 4chan mtp mye av svarene men neida, det er bare mye sure eldre menn her som ikke har så mye til overs for kvinner.

Jeg syntes ikke du har gjort noe feil. Jeg ville syntes det hadde vært rart, og ganske slitsomt, om min kjæreste skulle henge etter meg som et bånd. At du heller vil sitte og ta en liten fest med kompisen til mannevennen din ser jeg bare som positivt, enn å legge deg fordi han legger seg. Hørtes ut som et barnslig mannemenneske som kun er usikker på seg selv hvis det er det som skal til for at han blir sjalusi.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takker for vetig svar og SÅ enig i det du skrev! Tror også det handler mye om hans usikkerhet her og jeg er dessuten altfor sosial til å ha en 'klister-kjæreste' Han påsto at jeg hadde reagert om det var HAN som satt oppe med venninnen min og det stemmer, men på en positiv måte da jeg hadde sett det som en selvfølge at de ikke gjorde noe 'galt'

Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Puslespill!!!!!

Hvordan skal vi finne en forsvunnet hund hvis vi ikke får lov til å spørre om fargen på pelsen engang.

Grunnen til at jeg spør er fordi TS har i tidligere tråder har innrømmet at hun drikker 4-6 øl nesten hver eneste dag i tidligere tråder. Med den konteksten, bør det være lett å forstå hvorfor jeg stiller spørsmål til forbruk som skjer i løpet av en helg når man har gjester på besøk.... og hvis man gjerne drikker litt vel mye i helga.... er det kanskje ofte slik at man ikke husker samme kveld likt som de andre involverte.
Vis hele sitatet...
Nettopp, for da blir 'hunden' vanskelig, eller umulig å finne!

Hvor mye jeg drakk den kvelden er seff vesentlig, men nå var det ikke snakk om mye fordi jeg ikke ville miste 'kontrollen' Faktisk drakk jeg knapt nok når jeg var med han og var åpen om min utfordring til % fra dag nr. 1
Sist endret av Nysgjerrig 73; 19. september 2023 kl. 10:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.