View Single Post
Sitat av vacant Vis innlegg
Hvor vanskelig er det å si det når det er det man vil? Flertallet vil ikke ha en partner som sitter klistra på deg 24/7 uten egen vilje og er man full og trøtt er det godt å legge seg alene. Hadde en jeg holdt på med vært sliten og trøtt og gått å lagt seg klokka 12 hadde jeg tenkt at jeg ikke skulle forstyrre når det ble gitt uttrykk for å ville være alene og ingen sa noe om at jeg skulle bli med. Ikke så mye som "kom babe, la oss gå å legge oss" eller en sms fra soverommet engang.
Vis hele sitatet...
Greia her er vel først og fremst at dette er spill nytt. De har holdt på i 3 uker. De har kanskje ikke fått blitt skikkelig kjent eller fått tillit, de ble jo fremstilt som å ha endel bitre erfaringer begge to. Noe som kan gjøre det litt mer utfordrende med nye relasjoner i starten.

Og ts har slitt med drikking over en periode, og har hatt daglig konsum, pluss noe piller. Og fortalte sin nye flamme at hun skulle kutte ut. Og hva skjer på første sammenkomsten med gjest? Hun drikker til hun får tenning og klarer ikke stoppe. Vi vet jo ikke hvilke erfaringer polakken har fra før, men om han har vært i forhold der en dame drakk for mye kan det hende denne kvelden fikk alle røde lamper til å blinke. Polakken har barn og jobber for å få de til Norge. Kan bli sykt mye stress i forhold til det å være far og ha barn fra tidligere forhold om du ikke helt klarer stole på at dama vil klare å kutte ut rusen.
Sist endret av _abc_; 18. september 2023 kl. 18:29.