View Single Post
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Hvorfor det?





Uten at jeg egentlig har noe med det å gjøre, lurer jeg på hvor lenge dere egentlig holdt på? Hvor mange timer spesifikt, og når ville han legge seg, i motsetning til deg?

Hvis det var hans hjem dere var hos, forstår jeg veldig godt at han ble irritert over at denne vennen ble gjenværende lengre enn det han likte.... kanskje han kjenner denne karen litt bedre enn deg, og ikke ville våkne opp til stjålne sigaretter og øl?

Uansett så kan det være en sjalusisak, men der er ekte følelser det også. Om det ble for tungt med sjalusien til den grad at han kutta kontakten med deg for det, så er det kanskje bare like så greit at ting går videre...

Men prøv å sett deg i hans sko
. Hadde du synes det var helt greit om noen gjorde det samme i ditt hjem, etter å ha bare vært sammen i tre uker? Eller hadde du selv fått player-vibes?


De typisk kvinnfolk kommentarene du har fått tidligere håper jeg du klarer å overse... for meg kjent er begge kjønn like flinke på å dumme seg ut med alkohol i blodet rundt andre mennesker...

Det med innsovningsmedisin... det er dessverre litt for behalig av en unnskyldning å komme med såpass sent.. siden du ikke tok dem med, hadde du ikke tenkt å sove over?

Vanskelig å vurdere saken her fra utsiden, men der høres ut som at du har hatt en ærlig mannevenn som ikke har vært redd for å innrømme sine egne problemer, men også hvor hans personlige grenser går. Og av og til brenner man broer litt for tidlig. Ville heller sett etter nye muligheter og tatt lærdom av denne episoden. Lykke til
Vis hele sitatet...
Delvis fordi Vindaloo og mr.roundtree sine svar har fått kp.
Bare hvor skoen vender utifra svarene flest i denne tråden, er tegn nok.
Sist endret av Majao Gibensis; 18. september 2023 kl. 07:11.