View Single Post
Heisann.

Jeg er ei dame på 50 år som har vært singel i flere år fordi jeg er svært brent og faller ikke så lett for noen. For 3 uker siden møtte jeg en jeg umiddelbart fikk interesse for på en fest og siden han sto rimelig i samme båt, var vi svært fornøyde med å ha møtt hverandre.

Vi er begge arb.ledige pr i dag så vi fikk mye tid sammen, der vi snakket mye, laget middager, besøkte venner av han, så min 13-årige sønn på hånball trening og ikke minst så masserte han meg (kun på 'kjedelige' plasser...) i over en time på massasje benken sin. Jeg har noe 'tull' bak i ryggen så han tok iniativet flere ganger og siden han er proff merkes det godt.

I mange år før jeg traff han har jeg vært redd jeg var såpass ødelagt av far til min sønn (les: narsisissme) at jeg aldri kom til å få nok følelser for en mann mer, til å væge å ha sex igjen - men DER tok jeg feil
.
Det viste seg at vi hadde mange felles-interesser og er begge hektet på sjakk - MEN ser kanskje ikke ut som om vi noen gang finner ut hvem som egentlig var best Joda, vi hadde det veldig morsomt i lag og viste samtidig respekt for hverandre - altså, bygget hverandre opp!

Nå må det sies at relasjonen mellom oss var utfordrende fra første stund da han er polsk, kjemper for å få hans 2 barn hit til Norge og snakker kun gebrokkent engelsk - OG så er han vel 8 år yngre...!
Dette snakket vi åpent om og vi ønsket begge å bare kose oss i lag uten å ta sorgene på forskudd, siden vi tross alt hadde en sjans for at det også kunne gå - sånn rent situasjonsbetinget...

SÅ skjer det og kanskje er det en 'kultur-kresj' eller en misforståelse, for jeg syntes ikke jeg har gjort noe større galt og nå har han bare avsluttet alt! Vi var oppe i kåken hans da han kjørte avgårde for å hente en 'bit crazy' kamerat av han, som han sa og jeg gjorde husarbeid imellomtiden. De kommer og vi koste oss med litt % på Lørdags-kvelden Kompisen hans hadde nærmest en turbo bak og det virket som han ville unngå å snakke fortrolig med oss...
Han speedet flere ganger enda det var ingen av oss som har brukt det.

Forholdsvis tidlig på kvelden blir 'partneren' min trøtt og jeg regnet med det var ok at jeg tok meg ei øl, eller to med kompisen før jeg kom inn til han og la meg fordi jeg var lys våken - MEN det var ikke måte på hvor lite OK det var! Da vi våknet dagen etter var glimtet han hadde hatt i øynene, borte og han var blitt skeptisk til meg

Etterhvert ser vi at kompisen hadde forsynt seg både av ølene og sigarettene mine, mens jeg sov så kanskje er han da også i stand til å skyte ut ei løyn for å komme seg unna med det...

Hadde jeg hatt innsovnings-pillen min hadde jeg gått samtidig med han, men siden de var hjemme brukte jeg % til å 'gjøre jobben'
(Obs, akkurat dette har jeg ikke fått sjansen til å fortelle han, uten at jeg vet om utfallet hadde blitt annerledes om jeg gjorde)

Noen timer etter at han hadde kjørt meg hjem, tekstet han meg og påstår at jeg var fasinert over kompisen hans, hadde ignorert han og på toppen av alt skal jeg visstnok ha massert kompisen også, etter at 'partneren' min var sovnet - ja, vel!? Var det noe mer, eller...

I dag er det 4. dagen han ikke svarer på sms der jeg beklaget at jeg ikke hadde gått inn å lagt meg med han, men at jeg påstandene var usanne og så stilte jeg et ? til hvem kompisen egentlig var...
Jeg avsluttet med å si jeg syntes avgjørelsen hans var gjørt på feil grunnlag. Skrev også at jeg følte meg urettferdig behandlet, men at jeg ville hatt en tlf samtale med han for å se om vi ville klare å forstå hverandre, men kanskje er han bare ferdig med meg og isåfall kan jeg umulig ha vært så mye verdt for han alikevel - lyver magefølelsen min?

Han skrev at han ikke lengre kunne stole på meg og at han hadde såpass selvrespekt at han da ikke gikk tilbake til meg... Nå spør jeg?

Var det fullstendig feil av meg å bli oppe med kompisen noen få timer?

Kan det være at 'x' har en utfordring med sjalusi og dermed skremmer meg for senere prøve å kontrollere meg - i tilfelle han vil prøve igjen...?

Setter stor pris på saklige svar fra dere og gjerne pm
Sist endret av Nysgjerrig 73; 17. september 2023 kl. 18:15.