View Single Post
Jeg skal ikke rope for høyt da jeg absolutt ikke er noen ekspert på området, men sånn som teknologien er i dag så føles det snart som om vi går bakover i tid med tanke på tiden man bruker. Det er så mye innlogginger, sikkerhet og koder som må til at feks. det å gå i banken hadde vært lettere for mange fremfor å gjøre ting over nett. Skal teknologien ta over, så må det være bedre enn tilbudene vi har i dag. Det er en grunn til at det fortsatt er papirer i omløp, som det refereres til over her. Det må bli mindre tungvint hvis det skal lønne seg og faktisk ta over for det som er manuelt i dag. Og foreløpig tar endel teknologiske ting lengre tid nå som det er elektronisk enn det gjorde før. Jeg har derfor ikke troen på at alt vil skiftes ut som du sier, og så raskt som du tror. Bare se på butikkene - for 10 år siden kunne vi fortsette driften ved feks. strømbrudd. I dag ser vi at alt er så avhengig av elektronikken og teknologien at vi må låse døra om strømmen går, og håpe den kommer tilbake snart.