View Single Post
mentalmelt's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Det er fortsatt spørsmål rundt min person som jeg oppklarer.
Vis hele sitatet...
Du kan fint svare på spørsmål uten å poste flere selfies =)


Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Date bilder, greit, tar kritikk men mange av dere forstår ikke hvor mange bilder som blir tatt av meg også og brukt online. Har aldri tatt, sett eller brukt mennesker som feks ved nakenbilder så det er garantert ikke jeg som burde vært ett target fra mine reiser og påfølgende reiser.
Vis hele sitatet...
Har faktisk ikke sett noen kritisere deg for bildene, men når du velger å dele så mange bilder og erfaringer relatert til dating av damer i et utviklingsland, så må du bare regne med at folk som ikke kjenner deg kan gjøre seg noen tanker. Heldigvis for deg har disse tankene i liten grad blitt ytret, så jeg vil påstå at tvilen i det store og det hele har kommet deg til gode.

Om jeg skal komme med en kritikk, i all vennlighet, så vil jeg si at en samling reisebilder generelt sett ikke blir mer interessant av at man selv er hovedfokus i nesten alle bildene. Jeg er ingen proff fotograf, men det er nå min mening.

Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Jeg ender opp med at det ikke er meg men jeg gir det folk ber om bare. Er en åpen person og folk ber om det. Men har ikke noe behov for dette på freak og holder meg til bloggen min.
Vis hele sitatet...
Du forsøkte jo også selv å avslutte den forrige tråden for noen dager siden, så jeg tror det passer greit å runde av nå. Hvis dette skal fortsette, så er det bedre om vi rydder i, og gjenoppretter den opprinnelige tråden. Ta kontakt hvis du ønsker dette.