View Single Post
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Aluminiumfluorid er vel beste AI her inne.

Virker menneskelig i skrivemåten, men informasjonen den besitter kan ikke en menneskehjerne prosessere.
Vis hele sitatet...
Jo, tak for komplementet!

Men det er ikke mere hokus pokus, enn at jeg har hatt et lite begjær mye av livet. Dette begjæret har vært å skjønne hvordan verden her er sammenskrudd. Da mener jeg naturen, og hva som er i den. Når de i videregående klassen min festet, leste jeg heller naturfag, gikk tur med hunden og botaniserte og hørte på ekstremmetall. Det var også slik, at jeg kunne kombinere litt av det jeg observerte ute, med det jeg lærte på vgs. Fikk en del a-ha opplevelser, for å si det slik.

Slik det er nå, bryr rus meg midt i toern, jeg er aldri på byen, men jeg driver heller med mitt. Noe som gir meg uendelig mye mere. Hvis det en stort sett driver med har noe med noe faglig å gjøre, ja, så lærer en gjene noe innen fagene også. Det er hele hemmeligheten! Det er at jeg har brukt tiden på det jeg synes er interessant, og ikke det folk flest synes er interessant.

Men igjen takk for komplementet! Hvis du fortsatt ikke er overbevist. Må denne AI-en komme av fadern som programmerte den i assembler på tidlig 70-tall. Noe av det mest avanserte han klarer på nettbrettet, er kabal. Så nei, er nok ingen AI her...

Ellers får du ikke glemme m0b, Vidarlo og en del andre her på forumet, som noen ganger får meg til å virke lam i hodet.
Sist endret av aluminiumfluorid; 14. mai 2023 kl. 00:52.