View Single Post
Jeg hadde gått for en fin plass i naturen en varm dag, 2-3 pils, 2-3g flein og ett par jointer. Så tatt det derfra dagen derpå jeg har i allefall fått kontroll over alkoholen og alternativene de siste årene

De første ukene uten alkohol, ville jeg kansje mikrodosert litt med 0.2g sopp hver morgen for og ikke gå helt i kjelleren og hate livet som edru, for livet uten alkohol er ufattelig mye kjipere enn med, hvertfall de 3 første mnd. Etter det så går det oppover igjen

Antabus, det hjelper kun hvis man er motivert nok til å ta det om morgenen, mye lettere og holde seg hvis man går på prøver. Alkohol kan spores i mange uker

Alkohol er det store styggen også, reiser man på besøk til noen så blir man tilbudt en øl, hjelper man naboen i garasjen så blir man tilbudt en øl, går man på butikken så er det øl overalt, det drekkes alkohol i store mengder over alt, så det er så stor tilgang og det er jo sosialt akseptert og være hobby alkoholiker nå for tiden, nesten en trend virker det som. Jeg hater at jeg elsker alkohol, men jeg elsker at jeg hater alkohol også da
Sist endret av Båtbåtbåt; 24. mars 2023 kl. 16:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.