View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er veldig motstander av at cannabis blir fremstilt som en gateway til hardere dop, men i enkelte tilfeller som mitt eget kan det være en del av grunnen. Første gangen jeg prøvde noe hardere enn cannabis var etter 1-2 år med kun cannabis. I mitt tilfelle var det en overnatting med masse av mine nærmeste kompiser og alle var innstilt på å få tak i litt weed til kveldens lange timer. Kort og greit så var alle dealere tomme men like etter sa han ene dealeren "Men jeg har champagne Molly som jeg kan levere til dere nå" og etter en 30 minutters avstemning og liten runde research ble det vel en 100% enstemmig situasjon der alle ville heller ha Molly enn å være tomhendte resten av kvelden. Skal sies at vi hadde en bredere aksept for hardere dop enn kanskje folk flest, ettersom miljøet rundt oss hadde teaset dette litt indirekte her og der.

Og til dere som lurer på om hvordan det gikk. Dette var alle sin første gang med MDMA og vi droppet ca 120-150mg hver. Vi lå i 3-4 timer og ga hverandre massasje mens vi snakket om hvor mye vi elsket hverandre. Kompisene mine fikk nok bedre kos av meg denne kvelden enn jeg har gitt til noen av mine tidligere ex-er, ever.