View Single Post
Word of advice: hvis du noen gang prøver psykedelika, og noen så bjudar på en joint, tenk deg jævlig godt om før du eventuelt takker ja. Hvis du takker ja, hold deg til ett trekk. Si til de du er med på forhånd at de ikke skal prakke på deg noe å røyke på, og sørg for at du helst ikke prøver det i det hele tatt hvis set og setting ikke er 100%.

Jeg har ekstremt lav toleranse for weed og får psykedeliske effekter av det alene. Blander jeg det med hva som helst av klassiske psykedelika, 2cb, ketamin eller MDMA blir det totalt pling plong bananas.

I beste fall blir ting bare jævlig trippy og weird, men er du uheldig og blir tatt på senga av en uplanlagt og uforventet DMTish blast-off, er det omtrent så uchill som det kan få blitt om du er ute eller sammen med folk som ikke skjønner hva som foregår.

Dette er ting som er greit å ha tenkt igjennom på forhånd, for hvis man plutselig befinner seg i en situasjon der man har tatt noe og stemningen er på topp, er det så veldig lett å bare slenge seg på det de andre gjør og tar. Før du vet ordet av det er alle rundt deg "bare" balle mens du blir slynget ut i hyperspace eller får besøk av aliens. Jeg har ikke møtt noen andre som reagerer på denne måten, men det er greit å vite at det kan skje dersom man mot formodning skulle være av den typen.

Strengt tatt bør jeg vel bare si at jeg ikke anbefaler det i det hele tatt, men jeg vet jo hvordan jeg selv ikke hørte på andres gode råd og dermed endte opp med å finne ut av det the hard way