Tråd: Hva er Ufos?
View Single Post
Freak
Trådstarter
76
Sitat av cazber Vis innlegg
Når jeg var liten, hendte det mange ganger at jeg stod i vinduet på soverommet mitt på kveldene, i håp om å få se en UFO. Hadde et inderlig ønske om å få se dette, men det skjedde aldri.
I voksen alder, har jeg vært opptatt av vitenskap, og prøve å være så rasjonell som mulig, og har da innsett at det er veldig lett å ønske seg litt "magi" i verden, og således tolke slike hendelser som mer mystiske enn de er.

Når de siste UFO videoene ble sluppet av forsvaret i USA, så var min første tanke at her må det jo være noe, siden det faktisk prates om det blant amerikanske politikere, samt at selv piloter i det amerikanske forsvaret sitter på TV og snakker om hendelsene.

Men så innså jeg heldigvis at det eneste fornuftige, var å google, for å finne noen som kunne debunke disse videoene, og det fant jeg på kanalen til Mick West på youtube. Etter å ha sett forklaringen som han kommer med der, så er jeg (desverre) helt overbevist om at de har helt naturlige forklaringer.

Se de her:
https://www.youtube.com/@MickWest
Vis hele sitatet...
Så du tror spesialenheten for disse fenomenene ikke har finbørstet disse opptakene grundig?