View Single Post
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
De er sterkere en kodein 25 mg og pf. En Nobligan 200 mgs knust opp er ikke så "svakt" heller til å være b prep.
Vis hele sitatet...

Tramadol vs morfin er 0,1 til 0,2 avhengig av person. Så 200 Tramadol/nobligan, knust og tatt på en gang vil gi deg TEORETISK 20-40mg morfin, men her spiller masse inn. Man får vel ca 60-80 prosent oralt i gjennomsnitt, så ta fjerner du 20-40%. Så kommer andre faktorer inn, som konverteringsprosess i lever o.l

Jeg tipper alt i alt gir 200mg tramadol/nobligan i pulverfom gi deg ca 13-26mg morfin avhengig av hvor (u)heldig du er, er du novis er 26mh morfin en heftig dose, da mener jeg du kan få noia. Ville tatt halvparten jeg. 7-13mg er en fin dose morfin for en som ikke er vant.

For en som er vant kan man fint ta 300-400mg Tramadol av gangen, og ikke en gang får noe eufori, bare god smertelindiring (Snakker av erfaring).

I starten er det jo eufori av Tramadol, en av de bedre faktisk, skikkelig god, men for meg ble den borte etter noen måneder, nesten uansett om jeg prøvde få den eller ei. Tar uansett for smerter, men fristet jo å ta 2 ekstra for å føle seg chill.