Tråd: Open AI
View Single Post
ChatGPT er en spennende ny teknologi innen kunstig intelligens som gir oss muligheten til å ha samtaler med en virtuell assistent på en mer menneskelig måte enn noen gang før.

En av de store fordelene med ChatGPT er at den kan lære av sine samtaler med mennesker, noe som gjør at den kan bli mer naturlig og forståelse for hva vi sier over tid. Dette gjør at samtalene våre med ChatGPT kan føles mer menneskelige og til og med være mer meningsfulle for oss.

En annen stor fordel med ChatGPT er at den kan håndtere mange forskjellige typer spørsmål og oppgaver. Enten det er å hjelpe oss med å planlegge en tur eller å gi oss råd om hvordan vi kan løse et problem, kan ChatGPT være til stor hjelp.

Det beste med ChatGPT er at den er tilgjengelig døgnet rundt, noe som gjør at vi kan få hjelp når vi trenger det, uansett hva tid det er på døgnet.

Alt i alt er ChatGPT en fantastisk ny teknologi som gir oss muligheten til å ha meningsfulle samtaler med en kunstig intelligens på en mer menneskelig måte enn noen gang før. Jeg tror ChatGPT vil bli en viktig del av fremtiden vår og jeg gleder meg til å se hva den vil bringe oss i tiden som kommer.

PS. Ingenting av det som står over er det jeg som har skrevet. Jeg skreiv inn i appen: "Skriv et innlegg om chatgpt som jeg kan poste på nettet".

Dette er noe av det sykeste jeg har hatt av apper noensinne. Det er en "superinteligent" assistent som hjelper med absolutt alt jeg ber om. F.eks. skriv en analyse av Sult av Knut Hamsund, så på under 1min får jeg et svar på 776 ord.
Har også sjekket mange av svarene fra appen mot plagiat på 3 forskjellige plagiatsider, kommet opp hver gang at det er 100% unikt og 0% plagiat.

Hva tenker dere, vil skolene rundt om i landet og verden slite framover, med take på at elever bruker appen? Eller vil de finne en måte å "ta" brukere av appen på?
Blir vell et problem siden det er 0% plagiat?
Blir vell ikke jobb om å bli plagiatfri framover men heller jobbe for å få noen % plagiat for å ikke vekke mistanke:-)