View Single Post
Det har jeg også lyst til å være med på, men selvtilliten mht å slutte med nikotin er temmelig tynnslitt dessverre, tør ikke helt å tro på at jeg kan slutte. Men har blitt veldig inspirert av en god venninne som sluttet for noen måneder siden, og pengene jeg har brukt på nikotin gjennom en haug med tiår tør jeg ikke tenke på engang, så det er jo også en god grunn til å kutte ut.

Så, den siste måneden har jeg kjøpt sånne tobakksfrie nikotinposer som smaker pøkk og som jeg hater, og på den måten har jeg mer enn halvert forbruket. Og jeg er klar for å fortsette denne trenden!

Følger tråden. Lykke til folkens!

En ting jeg har begynt med og som hjelper, for min del da, er å legge snusboksen litt utilgjengelig, sånn at jeg må opp og hente en snus når jeg vil ha en. For jeg er en sånn som stapper inn den ene etter den andre uten å legge merke til det selv engang. Så nå ligger den på kjøkkenet når jeg er hjemme. Jeg unngår mange av de snusene jeg ikke egentlig har lyst på, men ville tatt om den lå der. Neste trinn blir kanskje å ha snusen i boden fire etasjer ned? Da kan jeg jo komme i form og trappe ned samtidig..
Sist endret av Susa; 9. november 2022 kl. 23:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.