View Single Post
Jeg er ingen Casanova. Men vært i 3 forhold. Hatt mange, mange one-night stands. Type jobbe man-fre, singel og byn hver helg i mange år. 15.5cm selv.

Min erfaring er at kondis er veldig undervurdert som en viktig faktor. Jeg hadde så dårlig kondis under et ligg at alt jeg kunne gjøre var å gå ned på henne og la henne ri meg. Blodsmak i munnen og kols tilstander etter 5 sekunder doggy. Har også hatt så god kondis at jeg var en atomdrevet Duracell kanin. Da jeg kom hjem fra militæret og også drev med styrketrening var det en dame som ringte meg etter en 1-nighter og ville ha mer. Da jeg sa at jeg ikke hadde transport fikk hun en venn til å kjøre meg til henne.

Jenter, etter min erfaring, anser lidenskap og intimitet som viktig. Type rolig og mykt eller dyrisk og vilt. De vil være ønsket. Vil at noen skal nyte dem og sette pris på dem. Føle seg trygg og komfortabel med deg. Med andre ord, alt rundt sexen er like viktig om ikke mer. Hygiene, det at du tar vare på deg selv, selvtillit, renslighet.

Smak er også helt vanvittig forskjellig. Aner ikke hvor jeg ligger på skalaen for eksempel. Fordi jeg har hatt damer totalt uinteressert i meg. Sagt jeg ser rar ut. Men også damer som sier jeg ser ut som en modell, er pen og er super handsome.

Har prøvd meg på en lubben 45+ år gammel dame med et ansikt som så ut som abstrakt kunst og feilet. Prøvd meg på super hotte modell pene damer og lykkes. Generell kjemi og personlighet kan variere og si mye for hvor attraktiv du er i deres øyne.


14cm pikk er helt normalt. Gjennomsnittet i verden er mindre. Jeg har fått MANGE negative tilbakemeldinger på sex i mitt liv men aldri på penis størrelse. Ikke EN gang. Det har mest gått ut på å virke uinteressert i dama, de gangene jeg har vært dårlig på personlig hygiene, elendig kondis og mye annet.

I følge kona til en venn av meg og noen venninner av henne er det viktigste hvordan vi menn bærer oss, og at vi ikke er egoistisk i senga og kan kommunisere. Kroppsspråk. De snakket mest om negative ting though. Der det verste av menn er sånne høylytte, utagerende idioter med super ego som tror de er en big deal og er selvhøytidelige (type "Vet du ikke hvem jeg er?!") folk. Men at de fleste slike menn "heldigvis bor borte i Oslo".

Ikke overtenk størrelse. Husk at et nytt menneske klarer å komme seg ut av det hullet der. Fokuser på å trene, hygiene, vis respekt, vær god, humor, ikke være egoistisk, selvtillit.


Det du i stedet burde sette fokuset ditt på er å unngå damer som er opptatt av sosial status, penger, og sånne narsissistiske image-obsessed social media junkies. De er alltid bad news. Damer er så usikre på kroppen sin de også at de ikke har tid til å tenke på pikken din engang.