View Single Post
Sitat av LilleSofsen Vis innlegg
Skriver dette på vegne av samboeren min og lurer på om det i det hele tatt er noe man kan gjøre..

Samboeren min har et barn på 13 år som han aldri har møtt. Hun sa hun brukte prevensjon og sa fra om barnet når det var 3 år. Mora fikk 4 barn med 4 ulike fedre på samme måte og flytta til andre siden av landet med alle ungene. 2 av de andre fedrene har vi snakket litt med og de har vært i retten osv osv men orket ikke mer til slutt fordi hun er meget ustabil.

Samboeren min betaler 6100 i bidrag og tjener under 400 000, mora tjener ikke noe omtrent fordi hun jobber akkurat så lite at hun får frikort og slipper å betale skatt. I tillegg får hun fullt barnebidrag for 4 barn i alder 8-13, aleneforsørger tillegg, barnetrygd og bostøtte. Også legger hun ut bilder med vesker til 20k, negler, vipper osv. Er det noe man kan gjøre eller er systemet så urettferdig ovenfor menn?
Vis hele sitatet...

Tror du burde puste rolig og ikke legge energi i dette. Du vet jo ikke hvordan den vesken er betalt? Kanskje hun fikk den av typen? Kanskje den er fake og kostet 200? Dropp stocking og stol på systemet. Det er kanskje gode grunner til at hun ikke jobber mer. Dette er uansett ikke din kamp.