View Single Post
Sitat av 420master Vis innlegg
Men ok tilbake til et spørsmål som jeg har stilt utallige andre men kun fått tilsvar på de samme argumentene… de som er utsatt, er jo vaksinert. De få som ikke kan har jo en risiko om alle er vaksinert uansett. I mitt hode spiller ikke den logikken helt på lag med min logikk. Vil Anders sin kropp få alvorlig sykdom om jeg ikke er vaksinert? Jeg forstår at vaksine gjør at immunforsvaret klarer å stå imot bedre og dermed hindre smitte. Men videre smitteeffekt fra vaksinen er «overvurdert» og det kommer fra Nakstad selv.

Eneste grunnen som står igjen er en helsesektor som har slitt i åresvis pga udugelige politikere og et snillisme samfunn.

Hvorfor er da nedstengning av landet IGJEN på gang? Når mener man vi virkelig kan bestemme oss for å slippe tøylene?
Vis hele sitatet...
Uansett hva du tenker om hvordan vi kom i situasjonen med sykehuskspasitet så er vaksinasjon og andre tiltak for at du ikke skal ligge på parkeringsplassen utenfor sykehuset eller i en grøft når du blir sjuk. Men hvis det hadde vært opp til dere skeptikere så hadde vi kanskje hatt det problemet allerede. Godt flertallet ser nytten av en vaksine. Historien har vist nyttigheten av det gang på gang.

Tidligere vaksiner har kommet med noe risiko, men det som går igjen er at gevinsten er høyere, det er derfor vi har fortsatt å bruke den geniale idéen.
Sist endret av knert1; 22. desember 2021 kl. 13:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.