View Single Post
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Fulmen Vis innlegg
@Quakecry: Så nå har du tydeligvis "saklige" grunner også, men om det er den virkelige grunnen eller bare rasjonalisering er ikke lett å si. Uansett er det tynn kaffe du serverer. Det er selvfølgelig din rett. Det som ikke er en rett er respekt. Noen ganger krever samfunnet at man "tar en for laget". Og det er ikke som mange tidligere generasjoner som ble bedt om å dø i krig, det er en j*vla sprøyte med svært liten risiko og stor gevinst for både deg og de rundt deg. Spesielt de syke og svake. Men neida, du vil ikke. Og du vet bedre enn hele klodens medisinske ekspertise. Jævla unge...
Vis hele sitatet...
Hvor har jeg sagt at jeg vet bedre enn alle sammen? Nå kommer du med personangrep også. Ikke at det bryr meg, men det viser jo at du argumenterer mer med følelser enn "fakta". For meg er det så tynn suppe at den knapt har fysisk form, det argumentet med at jeg "dreper alle sammen" om jeg ikke tar sprøyta. Skulle tro du var ansatt av FHI. Men du vet jo at du kan enda få corona og spre det rundt, selv om du er vaksinert, så jeg antar du isolerer deg hjemme i kjelleren livet ut? Herregud.
Sist endret av Quakecry; 18. juni 2021 kl. 21:29.