View Single Post
Som styrkeløfter

Nordic power sine Vitaminer, Mineraler og ZMA. Som er fullpakket med så og si alt du kan tenke deg utenom Vitamin D, som er altid lurt å supplemendere i vintertiden, og gjerne året rundt om du er inne mye.

Får aldri nåkk vitaminer og mineraler gjennom standard norsk kost så da supplemendere mann.

Salt for eg svette som en gris, som blir i form av bordsalt på mat.

Kreatin er kjekt å bruke for mer spenning i musklaturen, går ca 6mnd on and off då eg ikje klare å ha løs mage åre rundt.


Har enda en 3kg protein pulver jeg kjøpte i 2016 kanskje som står å samler støv.


ser noen her snakker om trt osv, så vil jeg bare si til alle andre som ikke er på trt at du bør ta en blodprøve nå for å sjekke test nivåene dine så når du kommer i 35-40års alderen å de nivåene har sunket så kan du få TRT på resept.


Han som anbefaler trenbolone bør ignoreres. Pga det er godt kjent i steroide miljøet at trenbolone må man ta sammen med en annen form for test gjerne test e, for å ikke ødelegge seg helt. Trenbolone er jo og en av de mest tokiske steroidene på markedet som bør ungås på det sterkeste med eller uten annen form for test.



Cloor