View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Trenbolon på sommern? Huff! Jaja, lide for skjønnheten, r-right?
Vis hele sitatet...

Null lidelse eller merkbare bivirkninger på 500mg/uken her. Er helt overbevist om at tren er dypt misforstått og at bivirkninger folk snakker om på nettet er overspilt. Folk flest injiserer ikke hver dag og får en hormonell berg-og-dalbane.

Det er en interessant studie hvor en gruppe rotter ble gitt forhøyet testosteron og en annen gitt trenbolon. Alle rottene gitt test hadde utspredt hjertefibrose mens kun 1 rotte på tren hadde fibrose, og den var ikke i nærheten så ille som de på test.
Selv om trenbolon skal være mer androgent var det mye mindre prostatavekst i tren-gruppen.
Rottene på tren hadde drastisk forbedret insulin-sensitivet, selv om de ble matet sukker hadde de mye bedre insulin-sensitivitet enn test-gruppen med en normal diett.

Konklusjon: trenbolon anbefales som et fantastiskt sunt alternativ for overvektige med lav testosteron. :- )
https://academic.oup.com/endo/article/157/1/368/2251856

Sitat av 3mma Vis innlegg
Kan skrive under på at optimale testosteron-verdier har MYE å si, ikke bare for utseendet, men også alt fra produktivitet, humør, sexlyst, forhold (venner, nettverk, romantisk, jobb) og alt annet.

Derfor jeg fokuserer mye på kosttilskudd som bidrar til optimal / normal testo/fri test.

Har også gått på TRT, men dessverre ingen gode leger på det her til lands + ingen som skriver ut hCG for å ivareta fertilitet - derfor venter jeg til jeg blir eldre.

Clomid funker faktisk veldig bra for meg i kortere cycler, men får jævlig matcravinga på det.
Vis hele sitatet...
Stemmer, er det en ting jeg anbefaler alle menn i Norge å sjekke er det testosteron-nivået. Er du en tilbakeholden, lite motivert eller generelt lat person kan visse grep endre livet ditt totalt. Norsk TRT-behandling er i vuggestadiet enda ja, en må klare å finne den sjeldne lege som forstår at 1 injeksjon hver måned ikke er nok for stoffer med 10-14 dagers halvering.
Sist endret av AutismusMaximus; 4. juni 2021 kl. 02:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.