View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Det typiske er liksom, det som skjedde i Trondheim. Der det sto i ei avis, at NTNU drev og bygde ut WiFi i stor stil. Da begynte det å trille inn klager, på mennesker som følte seg elendig av strålingen.
Noen dager etterpå kvitterte NTNU i avisa, at dem hadde ikke tenkt å skru på antennene før om 14 dager. Dette sier ganske mye om, at de opplevde noncebo og ikke noe annet.
Vis hele sitatet...
Sitat av Sarv_2 Vis innlegg
Det her er akkurat som en historie jeg har opplevd selv. Har skrevet om det på freak før.
Jeg er en av de som driver å monterer opp og reparerer mobilantenner rundt om kring. Det her skjedde for noen år siden, da gsm var tingen, før 3g og 4g. Da hadde vi montert opp antenner for en ny leverandør på markedet (network Norway), på taket av ei lita blokk i et boretslag. Da kom det klager på at folk var blitt uvel og hadde fått vondt i hodet pga. stråling, og krevde antennene fjerna igjen. Men disse klagene kom da før vi var ferdige her.
Vis hele sitatet...
Viss noen grupper personer skal skjule at det virkelig er skadelig for resten av landet må dere jo forstå at disse folka kommer til gjøre triks som dette, å "late som" de blir dårlige når de vet det ikke er ferdig. BARE for å skape snakk "haha de er gale de der folka som tror stråling er farlig/de som merker det fysisk/psykisk" også går historien Norge rundt liksom...

Alle seriøse som bryr seg om stråling har instrumenter for å måle dette, du kan til og med ha apper på mobilen som måler strålingen rundt deg i noen grad.

Jeg tror det er en reel ting, å det er skadelig/skadeligere enn folk tror, men også mange som faker at de merker det, enten pga de har en agenda eller oppmerksomhetshorer.

Tror de har utelatt en viktig del i vitenskaps bildet angående mennesker å "elektrisme" "elektromagnetisme" etc.