View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Men...! Menn..! Menn som sitter når de tisser kan jo hverken lukeparkere, rygge med henger eller bruke manuell girkasse! Menn som sitter kjører uansett elbil og trenger derfor ingen av delene. De liker batikk, spiller klassisk gitar og tror at mobilspill er gaming! De drikker vin i steden for øl! I dag sitter du kanskje på ramma og later vannet, men i morgen? Jo, da bytter du ut alle haglene dine med italienske sideliggere i kaliber 20!

Sittetissing leder til langt hår og nynorsk!
Vis hele sitatet...
Etter en uke på naken camping i Frankrike endret jeg pisserutiner. Du aner ikke hvor mye som spruter og skvetter når du pisser før du har gått kliss naken døgnet rundt i en uke. Du kan kjenne tilbakeslaget på lårene faktisk.

Sitter å pisser i eget hjem, for å sikre at det ikke skvetter rundt omkring. Har kanskje litt følsom nese og hater toaletter der det henger en eim av gammalt piss straks en åpner døra. Og siden jeg aldri vasker huset mer enn en gang per uke så er valget enkelt. Sitter heller å pisser uka lang, enn å stå å pisse kvelden etter endt husvask også bo som i et offentlig urinal den neste uka. På besøk hos andre sitter jeg å pisser av respekt og på offentlig dasser gir jeg faen og pisser stående, på urinaler forsøker jeg alltid å sikte på noe, er det det som kalles skytespill?

For øvrig fisker jeg mye av fisken jeg spiser, spiller elgitar, elbass og munnspill, rygger m og uten henger etter speil og trenger ikke hverken sensorer eller kamera når jeg kjører, har kjørt mc med alt fra 0 til 6 sylindre og foretrekker brennevin over vin, men jeg kildesorterer, er mann nok til å foretrekke elbil/elmc og stemmer rødere enn grønt. Har ikke merket noen problemer med uønsket hårvekst og frisøren min sørger for korrekt lengde på håret hver fjerde uke, og da hender det jeg får trimmet skjegg og bart. Men om jeg en dag våkner opp og er en racer i nynorsk så tenker jeg at det første jeg skal gjøre er å ringe opp min gamle norsk lærer og fortelle ham hvor feil han tok.
Sist endret av _abc_; 5. november 2020 kl. 02:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.