View Single Post
En store dose mdma kan helt sikkert bli heftig når man skal forsøke å være normal, men i dette tilfellet har personen erfaring med med sitt krystal og personen hadde vel derfor ikke tenkt å droppe 160mg som der hjemme. Det hjelper å ha en person med seg som driver som tar ca. samme dose. Når det er sagt så er det selvfølgelig stor forskjell på en konsert i operaen med par som drikker vin og som er mega straight eller et sted hvor det er noe mørkt og folk slår seg mere løs. Her hvor jeg bor er det ikke noe problem, men jeg ville ikke ta til en sittekonsert hvor det er en som spiller noe rolig musikk(eller det kunne jeg nok ha gjort, men så blir det og i overkant spennende..) Jeg har gått på konserter i ca 25 år og har faktisk aldri hatt et problem - minus den ene gangen jeg var i Oslo Spektrum. Vi hadde sett frem til en konsert med Madrugada og hadde vært ute å spist før konserten. Jeg hadde drukket en øl før vi kom inn. Kona gikk for å kjøpe en Tskjorte og jeg sto med min 2.øl for kvelden og beveget knapt den ene foten til support bandet - da det kom en vakt og ba meg gå med han. Jeg forsto ingenting da han spurte hvor mange øl jeg hadde drukket. HVA?!xDette er min 2. og knapt drukket av - "ja men jeg så du sto litt ustødig" - Kona kom etterhvert til da jeg ble rimelig irritert og hadde ikke tid til å stå snakke bullshit med han. Vi gikk bare fra han. Jeg la merke til at MANGExble kasta ut - og da jeg skulle kjøpe 3. øla var det en foran meg i køen som skulle kjøpe seks øl til han og hans venner - han fikk beskjed om at man kun fikk kjøpe en enhed pr.person etter klokka 22. Så det er godt mulig at det er helt annerledes i Norge - jeg synes jo det er helt syke regler i forhold til kjøp av alkohol i Norge, men trodde faktisk spillesteder ønsket at vi skulle komme tidlig og kjøpe mest mulig. Mulig det kun var i Spektrum og til akkurat denne konserten? Det er selvfølgelig enda mere stressende om man er påvirket av annet enn alkohol - og vaktene overvåker deg så brutalt.