View Single Post
Jeg har hatt et ganske høyt forbruk av amfetamin siden nyttår, og føler at jeg har opplevd nesten alt du skriver her. Jeg er 100% sikker på at peppern det er snakk om inneholder meth. Fikk en stund tak i både meth, og vanlig amf av svært høy kvalitet og renhet, og etter mye speeding lærte jeg fort forskjellen på rusen av meth og "ren amf". Nedtur jeg får av vanlig amf er som regel ikke så ille, kan bli litt umotivert og kjedelig, og få ting frister meg, dette varer til jeg spiser mat og frukt, kanskje sover litt. Meth derimot, DET er noe skikkelig faenskap som jeg ikke unner min værste fiende, Kan bare glemme å sove hvertfall de første to nettene, alt jeg vil ha er mer meth, gjerne sår i kjeften og uttørka og jævlig, skallebank, kvalm, svetter ekstremt og blir veldig anspent og hjertebank samme hvor godt jeg vet at ikke det er noe farlig. Kan gjerne få negative tanker om megselv og alle rundt meg og livet generelt virker meningsløst og tomt. Det går over så lenge man er klar over at det er slik methen kan gjøre med deg, men samme om du er bevisst eller ikke så er ikke den tiende timen i senga full av sin egen svette og klinkekuleøyne særlig fett, heller ikke å stirre på folk som om man var Satan sjæl på jobb både mandag og tirsdag.

Men gud så nydelig methen er den første dagen og man føles på opptur i timesvis. Så hvis du først skal ta amfetamin, bør du om mulig få tak i pepper uten meth, noe som ofte er vanskelig med mindre man kjenner folka svært godt. Og på veien mot å bli kjent med disse "dealerne" som har kvalitetsvare, møter man på alt fra de drøyeste junkies, galeste torpedoer, og et generelt ustabilt, kynisk rusmiljø hvor ingen har respekt for hverken seg sjæl eller noen andre og henger man for mye i slike kretser blir man fort dradd ned selv og før du vet ordet av det vandrer man fra den ene raserte leiligheten til den andre i jakt på mer dop eller noe piller for å stoppe den helvettes uendelige dritt nedturen. Så ikke gå på den smellen slik mange før har gjort.

Dersom du faktisk får tak i amfetamin som er amfetamin, vil du merke hvor annerledes denne rusen er, selvom noe svakere enn meth, så er det mye mer av de positive effektene og færre av de negative. Man kan faktisk ta noen lisser etter jobb og forstatt sove igjen til kvelden, OG komme seg opp neste morra(ikke anbefalt). En skikkelig middag er som regel flott og så fort man får i seg litt spiser man seg med glede mett, som gjerne gjør rusen hakket bedre. SLIK amfetamin, om man får tak i det, er den eneste "Speeden" jeg fortsatt tar i ny og ne da Meth gang på gang har sendt meg til helvette og halveis tilbake igjen.

Prøver ikke å fremstå som smartere eller mer erfaren enn noen her, og skal ikke fortelle hvordan folk skal ruse seg, og vet at det oppleves forskjellig fra person til person. Bare føler jeg har vært i din situasjon før jeg innså at det er METHEN som er djevelen.