View Single Post
Skal love deg at alle føler frykt når du slåss. Vett aldri hvem du møtter. Jeg havnet i slåsskamp noen uker tilbake. Jeg å en kompis mot flere andre. Ente hverfall med 5-6 personer på sykehus inkludert meg fortsatt hjernerystelse. + de vi slåss mot hadde kuttskader i hodet + stikkskader. Selvom ingen partier vil anmelde forhold ser politiet på forholdet som alvorlig. Beste er og løpe man! Bare man ikke lar kompiser bli igjen.

Er ikke tøff vis man slåss får og bevise noe! Ser at du skriver " jeg er lei av å være han som bare tar henda opp og overgir seg" vis du er nødt til å gjøre det henger du i feil miljø! Ser at du bare 20 år valgene du tar de neste årene kan avgjøre mye for framtiden! Ikke gøy å få stadig besøk av onkel + ha det parkert uten for der du bor flere ganger. Det som virker tøfest sliter ofte veldig psykisk er min erfraring!

+ lover deg at og sitte på glatcelle fra fredag til mandag foreks tar på veldig psykisk å ikke er verdt det! Etter min erfraring mye værre en noen kutt og en knekt nese. Som kan bli konsekvensen vis slosskampen utarter seg til våpen foreks noe det ofte gjør!
Sist endret av soopaman; 2. mars 2017 kl. 21:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.