View Single Post
Vet ikke hvordan man siterer.
"Jeg tror kanskje du var lei livsstilen du hadde med å bare røyke hele tiden. Det virker som du er veldig glad i familien din og glad for å flytte hjem. At dere har et godt forhold til hverandre. Og jeg tror du hadde det bedre innerst inne når du flyttet hjem til familien enn å sitte å stone fra morgen til kveld. Du følte deg sunnere og lykkeligere på en mer naturlig måte"

Jeg tror faktisk dette kan stemme. Jeg er selvfølgelig veldig glad i familien min, men det var nok ikke en faktor! Men kan hende jeg ble lei av å røyke hver dag (man får jo nesten ikke rus hvis man røyker hver dag), Men ja jeg skal si meg enig i at jeg er lykkeligere nå enn da jeg satt å stonet hele dagen.
Nå går jeg skole og holder røykingen til helgene.

SITAT:
Du lurer deg selv når du påstår at du ikke er avhengig... been there done that. Jeg får inntrykk av at svært mange cannabisfrelste går gjennom en fase med avhengighet, sikkert pga. stoffet er relativt harmløst ifht. mange andre rusmidler.

Kan godt hende jeg er avhengig for alt jeg vet, bare at jeg er for sta til å få noe abstinenser. sansynlig? nei! Mulig? ja!