View Single Post
Noen som har erfaring med Lyrica/Pregabalin og Cannabis? Jeg har forsøkt å google litt om interaksjoner, men det står mest om Opiater, Alkohol og Benzodiazepiner. Finner lite informasjon, rett og slett. Dog, kan hende jeg har oversett noe. Noen kilder påstår at det skal forsterke effektene, og andre sier at dette kun er moderat. Utifra det jeg har lest virker det som om slikt er individuelt uansett. Kunne jo nesten laget en rapport om det her! Altså, så klart har det seg slik at jeg for det meste har kuttet ut røykingen. Denne gangen takket jeg ja til et trekk på kvelden fra Chillum. Gikk umiddelbart rett i bakken som om jeg hadde tatt et heavy trekk fra bøtta. Etter en liten stund begynte jeg å hallusinere som pokker. Vi snakker ikke om svake tracers og den slags. Dette var virkelig som en moderat dose med 2C-B. Hadde besøk av en jeg kjenner, og jeg klarte ikke følge med på det han sa. Genseren hans skiftet stadig intense, komplekse mønstre i farger jeg kun har sett på skikkelig psykedeliske droger. Ansiktet hans var det likedan med. Fra selvlysende grønt til neonblått og så videre.
Kunne fortsatt i det evige her men dere tar poenget. Ja, da. Hasjen var sterk den. Dog, sååå sterk kan jeg ikke se for meg at den er. Selv ikke når man knapt rører slikt. Vet at det ikke var noe snusk med den da jeg har røyket akkurat de samme varene før (da jeg gjorde dette mer fast) uten slik reaksjon. Har ei venninne som fikk en nokså sterk opplevelse av den, da. Likevel, hva tenker folket om Lyrica og Cannabis? Veldig fint med kilder og slikt. Men vil gjerne ha erfaringer også.

Peace, LatexLucy