View Single Post
Du må nesten selv bestemme om det er verdt det.

Du får: bedre kamera (med OIS), større skjerm, større batteri og selvsagt raskere innmat.
Personlig har jeg alltid likt iPhone da de var ganske små og håndterlige. Men jeg er strålende fornøyd med min 6 plus. Det gikk ett par dager før jeg vendte meg til størrelsen, men det er et ikketema nå. Etter å ha brukt 6 plus, kan jeg nok ikke gå tilbake til den "vanlige" størrelsen på iPhone.

Med mitt noe moderate bruk, kan jeg glatt gå 2-3 døgn før jeg legger mobilen på lading. Søskenbarnet mitt som bruker den enda mindre kan gå lengre.
Det mest befriende med dette er at en ikke trenger å bekymre seg for om en skal komme seg gjennom dagen. Min iPhone 5 ble som regel ladet hver kveld. Det var gjerne noe strøm igjen, men for å unngå fare for å gå tom neste dag ble den likevel ladet.

Magisk nevner også at iPhone 6S er like rundt hjørnet. Den kommer til Norge den 9. oktober. I denne får du enda bedre kamera, raskere innmat, raskere/bedre Touch ID sensor og 3D Touch som jeg tror kan bli spennende.
Jeg kommer ikke til å bytte ut min nåværende 6 plus, med en 6S plus.

Hadde jeg vært deg, hatt penger tilgjengelig og hatt lyst på ny tlf hadde jeg slått til. Kaaaanskje blir iPhone 6 litt billigere når 6S endelig kommer. Men jeg vet at Apple og kjeder som Spaceworld allerede har priset ned sine iPhone 6. Men det er jo lov å håpe at de blir enda noen kroner billigere etter neste helg
Sist endret av møkk; 2. oktober 2015 kl. 16:04.