View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Er veldig bekymret for en person her...

Gutt i midten/slutten av 20 årene som har høy erfaring med rusmidler helt tilbake til tenårene prøvde i sommer syre for første gang... ikke bare èn gang, men 4-5 ganger på kort tid, også blandet med molly, pepper, kola, hasj osv.

Skjønte egentlig lunta litt etter første gangen men tok det ikke så seriøst som jeg burde føler jeg, da sa nemlig denne personen at han "skjønte alt" hvordan ting hang sammen, hvordan planeter ble til å alle mennesker og gud faen meg vet hva.

Etter siste gang med syre ble resultatet (hadde hverftall badtrip en av turene vet jeg) at denne personen er STERKT kokt i hjernen sin, tror jorda skal gå under, tror obama beordrer aliens i menneskeform til å drepe familien, tror på illumnatti og at frimurerlogen har guds/lucifer menneske utslettende planer for oss og så videre. Han er så psykisk fucked up at det gjør meg helt redd.


Han har visst blitt littegranne bedre, det er nå 1 mnd siden siste trip men fortsatt er han ganske "spaca", sykemeldt fra jobben pga psyken sin og at han har nok med at jorda snart går under å må beskytte barna sine.



Noen av dere gamle syre ravere her inne som har vært borti lignende og vil komme med noen innspill eller oppmuntring? Vil han noen gang bli frisk eller har jeg mistet denne personen for alltid?