View Single Post
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Nå har jeg egentlig lyst til å bare legge ut facepalm.jpg. Evolusjonsteorien går ikke ut på at alt er et resultat av tilfeldigheter.

Dessuten gir sitatene dine fra Darwin et feilaktig inntrykk av hva han faktisk sa. Han mente ikke at øyet var et problem for hypotesen/teorien hans.

Du svarte ikke på hvorfor du siterer Darwin i det hele tatt, og hva relevansenen er.
Vis hele sitatet...
Du er kul.
Jeg sa ikke at evolusjonsteorien går ut på at alt er et resultat av tilfeldigheter. Det med sitatet har jeg allerede svart på
på. Jeg sa ikke at han sa det. Jeg svarte på hvorfor, og relevansen er at, hvis de største vitenskapsmannen i historien kan kan tvile, så kan det ikke være så irrasjonelt å være åpen for at det finnes noe unaturlig.

Vi setter vår lit til forskere i vitenskapen, så hvorfor skulle ikke dette være relevant?

Einstein:
"Your question question [about God] is the most difficult in the world. It is not a question I can answer simply with yes or no. I am not an Atheist. I do not know if I can define myself as a Pantheist."

...og:
"In view of such harmony in the cosmos which I, with my limited human mind, am able to recognize, there are yet people who say there is no God. But what really makes me angry is that they quote me for the support of such views."
Sist endret av AndeMannen; 6. mars 2015 kl. 15:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.