View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av 11elikri Vis innlegg
Selvfølgelig er satanismen på mange måter en fin sekt, den er bare så utrolig patetisk. Den oppsto tross alt pga troen på en skikkelse som tilhører boka de bruker hele sekten sin på å hate.. Det er såå mye færre utgangspunkter til å dro på djevelen enn en del annet som står der, så velger de å tilbe han? Skjønner liksom ikke helt greia, kan noen forklare?
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke skjønt noe som helst om satanismen. Satanister flest tror ikke på Satan, Gud eller religion. De tror på familiekjærlighet, å være hyggelig og grei mot andre, ikke skade dyr unødvendig og lignende. Det de derimot også sier er at hvis noen prøver å skade deg eller familien din så kan du ta tilbake med det dobbelte.

Det er ihvertfall det jeg har forstått av det jeg har lest. Det er ikke sikkert det er 100% korrekt men det skal ikke være spesielt langt fra sannheten ihvertfall. De som tror at satanisme er en religion eller at satanister tilber satan kan ingenting om satanismen, og da mener jeg absolutt ingenting bortsett fra det de har sett på filmer der satanister blir sett ekstremt ned på av folk som tror det samme som de.
Sist endret av Dongerino; 2. august 2014 kl. 01:02.