View Single Post
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Oi. Hvordan føltes det når politiet kom? Hvorfor kom de?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt, men tror de kom fordi det ikke var meldt fra om festen, og så hadde noen turgåere varslet. De snakket litt med arrangørene, sa at vi måtte dempe lydnivået frem til turgåere var forsvunnet, og at vi måtte ta vare på hverandre. De kom vistnok innom et par ganger til i løpet av kvelden og sjekket at alt gikk greit. De var ikke ute etter å ta folk på dop.

Da de kom ble jeg som sakt totalt forvirret, men fikk ikke noe noia. Musikken ble slått av, jeg var i rasende fart på vei opp, så skiftet av stemningen i leiren var kjempe rart for meg. Jeg var redd for at de skulle ta tingene mine, var redd de skulle arrestere kjæresten min (som hadde tingene mine) og jeg var redd for at musikken ikke skulle bli slått på igjen.

Vi gikk opp å satt oss rundt et bål, og etterhvert kom det en politimann opp til oss og snakket. Han snakket i evigheter, og jeg måtte jobbe så sinnsykt for å ikke si noe (mistet alt av filter, så det krevde utrolig viljestyrke for å ikke å si noe). Etter det jeg følte som 20 minutter hadde gått gikk han. Senere prøvde jeg å snakke med de andre rundt bålet om den merkelige samtalen som hadde foregått, men ingen skjønte en dritt av hva jeg snakket om. Politimannen hadde visst bare vært der med en kjapp beskjed i sånn ca 15 sekunder... Da først begynte jeg å skjønne at jeg var ganske tura...