View Single Post
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Ooog det er derfor Norge ligger milevis bak samtlige andre land i verden når det kommer til grafisk design. Nei, det er ikke alltid nødvendig med avansert fancyness som du så fint kaller det, men det er ikke noe hemmelighet at et fint og bra design skaper flere kunder, og det er strengt tatt mye lettere å få til et bra design hvis man faktisk bruker "moderne teknologier". Kunder bryr seg om fancyness med en gang de ser fancyness. Så enkelt er det.
Vis hele sitatet...
Hvor har jeg skrevet at et design ikke trenger å være fint eller bra? Alt jeg har sagt er at et godt design trenger ikke å se ut som "billion dollars", og skal helst ikke det heller. Og man trenger iallefall ikke kilovis med teknologier for at et design skal være fint. Design skal være enkelt, det handler veldig forenklet om hvordan man kan presentere innholdet på best mulig måte. Bare se på hva slags type webdesign som trender for tiden, det er flatt design hvor fargebruk, typografi og bildebruk ofte utgjør størsteparten helhetsinntrykket.

Jeg forstår heller ikke hvor du har det fra at Norge ligger milevis bak samtlige andre land når det kommer til grafisk design, er du i hele tatt i kontakt med denne bransjen? Det produseres veldig mye bra grafisk design i Norge, og det er en forholdsvis stor bransje. Jeg har jobbet i bransjen i noen år, og min personlige erfaring er at grafisk design er ansett som langt mindre viktig ute i Europa.

Sitat av Hager Vis innlegg
Jepp, han har laget siden med uekte pirat office:

https://www.google.no/search?q=FM9FY...m=119&ie=UTF-8
Vis hele sitatet...
Fantastisk. Nå vet jeg ikke hvor lenge den nettsiden har eksistert, men det kan jo fort hende at grunnen til at keyen har havnet ute er fordi den har blitt plukket fra nettsiden av en crawler som leter etter disse.
Sist endret av danielsk; 22. juni 2014 kl. 14:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.