View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dette her hørtes ut som psykopatiske trekk. Psykopater pleier å ha en overfladisk sjarm, og kan derfor snakke med sjefen din, og fremstå som en god person. De har også ofte en veldig manipulerende oppførsel, og lyver ofte. De fleste psykopater er også veldig flinke til lyve, og spille på andres følelser, og spille spill for å komme seg høyere opp her i verden.
Vis hele sitatet...
Høres ut som du viiirkelig har peiling Relevant, siden du hopper til konklusjonen om at han er en psykopat. Finnes mange former for ASPD og psykopati er bare en av mange, ordet "psykopat" blir altfor ofte brukt spør du meg. Jeg mener mye heller at dette høres ut som en klassisk sosiopat.

Å være en psykopat er ikke det samme som å være en sosiopat.



Om han har en form for ASPD så har han nok heller meget liten-til ingen selv-innsikt, sier seg selv at det ikke nytter å snakke med han hvis ikke han er klar over hva han egentlig driver med og hvilke konsekvenser dette får for andre rundt ham.
Tror du må forklare sjefen din i detaljer hva han styrer med, gi eksempler osv.


Blir også litt feil å sitte her å sette diagnoser på noen man ikke engang har møtt, så fra meg blir det bare synsing mht hva du har gitt av informasjon.