View Single Post
Har hørt flere si det samme som deg, men ser ikke helt greia.. Føler du deg tvunget til å lese hele nyhets-feeden din hver gang du logger på? Ellers er det jo ikke verre enn å ignorere den, og bruke profilen din bare til chat og sosial planlegging.

Føler vel kanskje Facebook har blitt et slags "must" i hverdagen for de fleste nå.. Er mye lettere å nå folk på chat der, istedenfor med SMS. Regner med lite SMS-bruk pga Facebook-chatten er litt av grunnen til at mobiloperatørene kan tilby ubegrenset bruk nå.

Anyways, jeg setter ikke av mer tid til Facebook enn jeg trenger, og bruker bare de funksjonene jeg vil. Har ikke engang tenkt tanken på å slette meg derfra mtp hvor mye det blir brukt til.

EDIT: For å svare på fordeler og ulemper, så tror jeg helt klart det er flest ulemper ved å slette seg. Folk er vant til å gjøre mye av kontakten over Facebook nå, noe som er kommet for å bli.. Med mindre du føler deg tvunget til å lese om alles hangovers og brunostskiver, så ville jeg ignorert det og bare beholdt kontoen.
Sist endret av 10minutemail; 6. januar 2014 kl. 08:30.