View Single Post
Sitat av pokal112 Vis innlegg
Hei.

Min samboer har nå tatt illegal rivotril i 7 døgn. Han har vært hjemme ved et par anledninger, men forsvinner rimelig kjapt ut av døra dersom jeg sier noe om rivotril o.l. Normalt røyker vi begge brunt, men er et tørt marked...

Han er kald, selvsentrert og direkte slem, jeg kjenner ikke til den personen han er blitt de siste syv dagene. Han er sammen med en gjeng, hvor alle spiser disse pillene. De gjør mange kriminelle handlinger, noe som er helt ulikt han. Her om dagen så jeg sprøyte stikk på armen hans, og han fortalte at han bare hadde testen rivotril i sprøyte... Dette fortalte han som om det ikke betydde noe, og mener jeg overreagerer.
Han har alltid dømt alle som har tatt sprøyte, uansett hva de inneholder !

Er veldig usikker på om adferden hans kommer av rivotril eller om dette er hans måte å be meg om å reise til hellvette...

Om noen kunne fortalt litt om adferden på riovtril, og hvordan jeg kan få han til å slutte.... han mener tross alt selv at han ikke er ruset...
Vis hele sitatet...

Jeg hadde for ikke så alt for lenge siden en liknende hendelse. Det vil si, fruen hadde en liknende hendelse.

Jeg var ufin, frekk og direkte kvalm mot henne av grunner jeg fortsatt ikke er kjent med. Trolig var det ikke noe spesielt. På et punkt skjelte jeg henne ut, før jeg fant ut at jeg skulle forlate i bil. Heldigvis fant jeg fort ut at dette ikke var noen god ide, og ba pent om å få komme tilbake igjen. Når jeg kommer tilbake igjen legger jeg meg ned og slapper av, som om ingen ting har skjedd.

Jeg husker fortsatt ikke noe av dette, men historiene jeg har fått i ettertid satte mildt sagt en støkk i meg. Det tok relativt lang tid å få ryddet opp i rotet mitt i ettertid.

For din del så vil nok dette gå over, men det forutsetter at han hopper av. Må legge til at dette varte i 2 dager for min del, ikke 7 som i ditt tilfelle.

Håper det løser seg, lykke til!