View Single Post
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Da må du heller knuse rute eller lignende. Parkerer du selv ulovlig bak de så de ikke kommer seg ut så risikerer du jo også selv straff. Hadde noen gjort det mot meg så hadde jeg ringt og fått de tauet med en gang.

Jeg parkerer aldri ulovlig, men har jo gjort det med uhell iblant. Er det snø på veien og merkene der det står privat parkering står på asfalten så er det ikke alltid man klarer å se det feks. Hadde noen stilt seg bak meg så hadde jeg enten bare rygget og knust bilen deres, eller ringt og fått de tauet bort.
Vis hele sitatet...
Parkeringsplassen det er snakk om er ikke underordnet Europark eller lignende, så de eneste som kan få noen tauet der er vi som faktisk har lov å parkere der (vår plass). Når de ringer for å få oss tauet så får de med andre ord bare direktenummeret til oss, og når de ringer oss direkte for å be oss pent om å flytte bilene våre, så forklarer vi at de bare pent må vente til vi er ferdige på vakt..

Hvis de prøver å rygge inn i oss så har vi naturligvis registrert oss regnr så forsikringsselskapet har det de trenger (i tillegg til kameraovervåking).. Hittil har ingen turt å rygge på oss..
Sist endret av bashfoo; 6. desember 2013 kl. 23:07.