View Single Post
mihi
wopah's Avatar
Trådstarter
68
Sitat av sorrY Vis innlegg
Facebook og mobil er sjukt skummelt når man er på en liten sving. Fy faen så mange avtaler som har blitt laget da! "Vi MÅ henge! Bli med på en pils idag da!!" (Den er spesielt fin om klokka er 08:49, og du skriver 10 meldinger mens den andre rekker en) ..
Vis hele sitatet...
Åherre, kjenner meg så igjen! Tenker ikke helt klart haha.. Blir aldri noe av de avtalene heller (som jeg gjerne avtaler samme dag, så er overbooket så det dundrer etter)

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Chatte i timesvis med random folk på omegle eller lignende sider. Gidder det aldri i nykter tilstand, men kan bli bestevenn med en eller annen random person fra et annet land på ei natt med knips\stimulanter. Vise de bilder av bikkja mi og prate om all mulig dyp shit og alt jeg har på hjertet. Adder de på skype og lager planer om å treffes osv.
Så kommer nedturen, jeg får noia og sletter de fra skype for jeg tror de skal hacke meg.
Vis hele sitatet...
Chatroulette sier jeg bare. Endte med å kjøpe cam bare for og kunne være med.. Ikke mitt stolteste øyeblikk. Men utrolig gøy der og da, kan sitte i timesvis.

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Første gangen jeg tok speed så fikk jeg helt oppheng i en tråd her på freak, denne og denne var det. Satt vel i 12 timer og diskuterte å leste opp fra de trådene.

Har også en lett tendens til å bli rimelig opphengt i tegneserier, 16 timer med Pondus kan bli litt mye.


Får egentlig oppheng i mye. Problemet mitt er at jeg kan bli for opphengt i en ting sånn at jeg blir distrahert med det jeg egentlig var opphengt i, så det går i surr ofte.
Vis hele sitatet...
Har så og si lest ALT om speed her, og da overdriver jeg virkelig ikke. Helt utrolig. Husker omtrent ingenting av det, men umulig og la være når man først er så godt i gang.